Az, hogy elhagyjuk az állati eredetű ételeket, nem feltétlenül jelenti azt, hogy a táplálkozásunk egyhangúvá válik.

A kiegyensúlyozott, változatosan összeállított vegetáriánus étrend kielégítő mennyiségben tartalmaz minden szükséges tápanyagot (fehérje, zsírok, szénhidrátok, vitaminok és ásványi anyagok). Attól sem kell félnünk, hogy az étrendünk idővel unalmassá válik – a növényi étrend változatosságának csak a fantáziánk szab határt. Amellett, hogy a különböző nemzetek konyhái számtalan vegetáriánus fogást tartalmaznak, amelyek elkészítésével étrendünk változatossá tehető, a megfelelő helyettesítő termékek felhasználásával (pl. búzahús, növényi sajt) szinte bármelyik hagyományos étel vegetáriánus és vegán változatát elkészíthetjük, és az eredmény nemcsak egészséges, hanem meglepően finom is lesz. A rengetegféle zöldség, valamint a 7 gabona (rizs, árpa, köles, zab, rozs, búza, kukorica) változatos összeállítása minden táplálékszükségletünket fedezni fogja, a variációs lehetőségek pedig szinte korlátlanok, bár van néhány alapvető szabály, amelyeket a különböző ételfajták párosításánál érdemes figyelembe venni (pl. magas szénhidráttartalmú ételeket nem szerencsés magas fehérjetartalmú, illetve magas keményítőtartalmú ételekkel keverni, a gyümölcsök esetében pedig egyszerre egyféle gyümölcs fogyasztása javasolt).

Kedves Vendégeink! Szeretnénk tájékoztatni Önöket,hogy 2019.április 19-22-ig,valamint május 1-én üzleteink zárva lesznek! Köszönjük szíves megértésüket. Bezárás